Op donderdag 1 oktober 2020 organiseren we de eerste Zorgschakeldag, een netwerkevent voor
onze relaties in Zeeland.
Het thema van dit event is Afstand & Nabijheid.

Kijk in onze agenda of klik hier voor meer informatie en aanmelden. We zien u graag op 1 oktober!

Klachten en tips
Zeeuwse Zorgschakels en haar medewerkers staan voor een goede dienstverlening. Natuurlijk kan het voorkomen dat er zaken zijn die volgens u voor verbetering vatbaar zijn of dat u ontevreden bent over hoe de dienstverlening is verlopen. Wij horen dat graag van u terug, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Tips zijn van harte welkom via info@zeeuwsezorgschakels.nl.

Heeft u een gevoel van ongenoegen of een klacht, dan vinden we het belangrijk om hierover in gesprek te gaan. Een eerste stap is om uw bevindingen te bespreken met de betrokkenen medewerker van Zeeuwse Zorgschakels. Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kunt u uw klacht schriftelijk kenbaar maken en richten aan de directie. Dit bericht kunt u sturen per post (Hermesweg 9, 4382 ND Vlissingen) of per mail info@zeeuwsezorgschakels.nl.

Zeeuwse Zorgschakels is aangesloten bij de Klachtencommissie Zeeland. Samen met andere zorginstellingen is er een klachtenregeling opgesteld.
In de brochure van de Klachtencommissie Zeeland kunt u meer lezen over deze regeling. Deze brochure kunt u hier downloaden. Een papieren versie is op te vragen via tel nummer 0118- 851 416.